Harga Kereta Proton Saga FLX Dan CV 2015

Masyarakat Malaysia mempunyai pilihan kereta terbaik pada 2015 adalah Proton Saga FLX dan CV terkini, kereta ini membawa model sedan B tetapi kami agak berpuas hati dengan harga yang murah namun berkualiti tinggi, terdapat juga sesetengah orang berfikir Proton Saga 2015 adalah pesaing untuk jenama kereta antarabangsa adalah Sedan Mazda 2 atau Mitsubishi Attrage.

Masyarakat Malaysia memberi sambutan yang positif kepada kereta Proton Saga 2015 kerana ia memberikan pengalaman pemanduan yang selesa dan selamat walaupun dalam lalu lintas. Ini kereta proton kelihatan sangat indah untuk menaikkan imej pemiliknya.

Harga Kereta Proton Saga FLX Dan CV 2015


Harga Kereta Proton Saga FLX Dan CV 2015
Pengguna semakin mudah untuk mencari kereta kegemaran kerana terdapat tujuh varian proton Saga dipasarkan oleh Proton Edar dengan peringkat kemasukan yang mempunyai harga yang berpatutan yang SV Manual pada harga RM33,250. Pengguna boleh memilih varian yang terbaik dari Proton Saga FLX SE Executive CVT iaitu pada harga RM48,620.

Harga Kereta Proton saga FLX Executive (M) 1.3 liter pada RM 41,419 dengan kredit RM 536/bulan, dan harga proton saga SV (M) 1.3 liter pada RM 33,242 dengan kredit RM 430/bulan.

Mobil kompak dengan mesin berkapasitas 1,6 liter dan 1,3 liter diDua naturally aspirated CamPro IAFM mesin empat silinder yang tersedia untuk ini -. Mantan output sebuah 94hp sederhana dan 120Nm torsi, sedangkan yang kedua menghasilkan 14hp dan 30nm lebih.

Kereta Proton Saga terkini memberikan dua pilihan transmisi kepada pengguna bahawa transmisi manual lima kelajuan dan transmisi automatik lima kelajuan. Varian Proton Saga enjin 1.6 liter boleh dibeli secara eksklusif di pengedar sah. Penggunaan bahan api sebanyak Proton Saga enjin 1.3 liter kedua-dua penghantaran manual dan penghantaran automatik adalah 5,7-6,0 liter setiap 100 kilometer, sedangan proton sagar enjin 1.6 liter automatik penggunaan bahan api sebanyak 6.7 liter untuk 100 kilometer.

Seperti yang anda jangkakan kereta Proton Saga SV varian peringkat kemasukan agak menarik. Kereta api Proton Saga hanya datang standard dengan kunci pintu pusat, membalikkan sensor, cermin sisi dengan isyarat LED, CD Player, reverse sensors, seatbelt pretensioners dan lainnya

Anda boleh merasakan keselamatan dan keselesaan ketika naik kereta Proton Saga terkini 2015. model 2015 dilengkapi dengan dua beg udara dan immobilizer. ABS dengan EBD untuk memberikan rasa selamat apabila memandu kereta moden ini.

0 Response to "Harga Kereta Proton Saga FLX Dan CV 2015"

Catat Ulasan

wdcfawqafwef